Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
01η
05ω
38λ
34δ

Γιόρτασε τα 3 χρόνια μαζί μας: Έως και -50% EXTRA μόνο στο app

Αντικαταβολή
Δωρεάν παράδοση και επιστροφή
Δικαίωμα επιστροφής εντός 100 ημερών

Πώς γίνεται το προϊόν στα Αγαπημένα μου / στο καλάθι μου να έχει εξαντληθεί;

Λυπούμαστε που τα αντικείμενα στο καλάθι σας έχουν εξαντληθεί. Γενικά, τα αντικείμενα στο καλάθι δεν είναι δεσμευμένα, αλλά μπορείτε να τα βάλετε εκεί πριν από την έκπτωση για να επιταχύνετε την αγορά σας. Ο λόγος για τον οποίο τα προϊόντα στο καλάθι δεν είναι δεσμευμένα είναι για να δώσουμε σε όλους την ευκαιρία να αγοράσουν τα αγαπημένα τους είδη με έκπτωση. Θέλουμε να αποφύγουμε καταστάσεις όπου ένας μικρός αριθμός ατόμων εκμεταλλεύεται την έκπτωση εις βάρος των άλλων πελατών.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00