Γιατί πρέπει να συνδεθώ για να κατεβάσω συνημμένα αρχεία από την Εξυπηρέτηση πελατών;
Για την καλύτερη δυνατή προστασία των δεδομένων σας, έχουμε ενισχύσει την ασφάλεια των συνημμένων αρχείων μας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πλέον να συνδεθείτε στο εργαλείο CRM μας, Zendesk, για να δείτε τα αιτήματα υποστήριξής σας και να κατεβάσετε συνημμένα αρχεία.
Γιατί αυτή η αλλαγή;
Με απλά λόγια: Το απόρρητό σας είναι σημαντικό για εμάς! Το μέτρο αυτό μας επιτρέπει να προστατεύουμε καλύτερα τα προσωπικά σας δεδομένα από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.
Τα δεδομένα μου δεν ήταν ασφαλή πριν;
Τα δεδομένα σας ήταν ασφαλή και προηγουμένως, αλλά βελτιώνουμε συνεχώς τα συστήματά μας για να διασφαλίσουμε την προστασία των δεδομένων σας και να προσαρμοστούμε στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο ασφαλείας. Αυτή η νέα απαίτηση σύνδεσης προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας, προστατεύοντας περαιτέρω τα προσωπικά σας δεδομένα. Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και διασφαλίζει ότι μόνο εσείς μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις ευαίσθητες πληροφορίες σας.
Τί πρέπει να κάνω τώρα;
Προηγουμένως, μπορούσατε να ανοίγετε συνημμένα αρχεία απευθείας στις ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Τώρα, θα βρείτε εκεί έναν σύνδεσμο που θα σας μεταφέρει στη σύνδεση στο Κέντρο Βοήθειας. Συνδεθείτε εκεί για να κατεβάσετε με ασφάλεια το συνημμένο αρχείο.
Πώς μπορώ να δω τα συνημμένα μου τώρα;
-
Κάντε κλικ στον σύνδεσμο στην ειδοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
-
Θα μεταφερθείτε στη σελίδα σύνδεσης του Κέντρου βοήθειας. Εδώ μπορείτε να:
-
Συνδεθείτε σε έναν υπάρχοντα λογαριασμό.
-
Επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.
-
Να κάνετε εγγραφή νέου λογαριασμού.
-
Αφού συνδεθείτε, μπορείτε να δείτε τα αιτήματα εξυπηρέτησης και να κατεβάσετε το συνημμένο αρχείο
Τι άλλο μπορώ να κάνω στο Κέντρο βοήθειας
-
Προβολή παλαιότερων αιτημάτων: Έχετε πρόσβαση στα προηγούμενα και τρέχοντα αιτήματά σας, επιτρέποντάς σας να ανατρέξετε στο ιστορικό της επικοινωνίας σας με την εξυπηρέτηση πελατών μας ανά πάσα στιγμή.
-
Παρακολούθηση της κατάστασης των αιτημάτων σας: Μπορείτε να δείτε την τρέχουσα κατάσταση επεξεργασίας των αιτημάτων σας και ακόμη και να τα χαρακτηρίσετε ως λυμένα.