Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
01η
01ω
28λ
41δ

Γιόρτασε τα 3 χρόνια μαζί μας: Έως και -50% EXTRA μόνο στο app

Αντικαταβολή
Δωρεάν παράδοση και επιστροφή
Δικαίωμα επιστροφής εντός 100 ημερών

Πώς λειτουργεί το Pay Later in 3 με την Klarna;


Πώς λειτουργεί η πληρωμή σε ''3 άτοκες δόσεις'' με την Klarna;

Pay Later in 3 με την Klarna είναι μια μέθοδος πληρωμής που σας επιτρέπει να κατανείμετε το κόστος της παραγγελίας σας σε 3 ίσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις.

Το Pay Later in 3 με την Klarna σου δίνει επιπλέον ευελιξία κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας, καθώς μπορείτε να κατανέμετε το κόστος σε δόσεις. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με Klarna, θυμηθείτε να ξοδεύετε με υπευθυνότητα - μερικές φορές, η καθυστέρηση ή ο διαχωρισμός των πληρωμών μπορεί να μην είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Θέλουμε να κάνετε τις αγορές σας με εμπιστοσύνη, γι' αυτό σας παρέχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε παρακάτω.

Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία;

Παραγγείλετε από το ABOUT YOU ως συνήθως και επιλέξτε Klarna ως μέθοδο πληρωμής. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να έχετε αρκετό υπόλοιπο λογαριασμού στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα για την πρώτη πληρωμή κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας και ένα ξεχωριστό email από την Klarna με όλες τις λεπτομέρειες πληρωμής.

Πληρώστε σε 3 ισόποσες πληρωμές - την πρώτη κατά την αγορά της παραγγελίας σας, τη δεύτερη 30 ημέρες αργότερα και την τρίτη 60 ημέρες μετά την αρχική πληρωμή.

 

Πώς μπορείτε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πληρωμής ''3 άτοκες δόσεις'' με την Klarna;

Όταν φτάσετε στο ταμείο, επιλέξτε Klarna ως μέθοδο πληρωμής.
Εγγραφείτε/συνδεθείτε στο προφίλ σας στη Klarna.
Εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας.
Επιβεβαιώστε την ημερομηνία γέννησής σας.
Κάντε κλικ στο 'Τοποθετήστε την παραγγελία'.

 

Πώς λειτουργεί η εξόφληση των δόσεων;

Οι παραγγελίες πληρώνονται σε 3 ίσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις.

Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε την πρώτη από τις τρεις δόσεις μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας στο ταμείο.
Οι δόσεις 2 και 3 θα εισπραχθούν αυτόματα από τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα που καταχωρήσατε στο ταμείο 30 και 60 ημέρες αργότερα, αντίστοιχα.

Θα λάβετε μια υπενθύμιση από την Klarna 2 ημέρες πριν από την είσπραξη κάθε δόσης.
Εάν δεν καταφέρετε να πληρώσετε μία από τις προγραμματισμένες δόσεις σας και η Klarna δεν είναι σε θέση να αποσύρει αυτόματα τα χρήματα από τον λογαριασμό σας κατά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής, θα σας εκδοθεί εκκαθαριστικό σημείωμα για ολόκληρο το οφειλόμενο ποσό. Η Klarna θα επιχειρήσει εκ νέου να λάβει τα οφειλόμενα χρήματα 7 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής. Εάν αυτό δεν είναι επιτυχές, η Klarna θα κάνει νέα προσπάθεια 14 ημέρες μετά την αρχική ημερομηνία πληρωμής που ήταν απαιτητή. Εάν η πληρωμή δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί σε αυτό το σημείο, η Klarna μπορεί να παραπέμψει την οφειλή αυτή σε εταιρεία είσπραξης και να σας αναφέρει σε οργανισμούς αναφοράς πιστοληπτικής ικανότητας. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, η Klarna θα συνεχίσει να προσπαθεί να λάβει πληρωμή.


Εάν δεν εξοφλήσετε την παραγγελία σας εγκαίρως, ενδέχεται να μην έχετε πλέον πρόσβαση στις επιλογές πληρωμής της Klarna για μελλοντικές αγορές. Αυτό μπορεί επίσης να επηρεάσει την ικανότητά σας να λάβετε πίστωση και από άλλους δανειστές.

 

Έχετε πρόβλημα να πληρώσετε με τη μέθοδο ''3 άτοκες δόσεις'' με την Klarna;

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την τοποθέτηση μιας παραγγελίας στην Klarna, αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους ακόλουθους λόγους:

- Η Klarna ενδέχεται να έχει απορρίψει την αίτησή σας για πληρωμή μέσω λογαριασμού. Θα σας συνιστούσαμε να επιλέξετε έναν άλλο τύπο πληρωμής ή να κάνετε μια παραγγελία για μικρότερο ποσό.

- Η Klarna ενδέχεται να μην μπόρεσε να ελέγξει τα στοιχεία σας χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση χρέωσης που δηλώσατε. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση χρέωσης είναι η ίδια με τη διεύθυνση στην οποία είναι καταχωρημένες οι τραπεζικές/πιστωτικές σας κάρτες.

- Εάν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Klarna και αποστέλλετε σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης, η πληρωμή ενδέχεται να απορριφθεί.

- Ενδέχεται να έχετε εκκρεμείς πληρωμές σε προηγούμενες καταστάσεις της Klarna. Μόλις εξοφληθούν αυτές, δοκιμάστε ξανά να πληρώσετε αργότερα με Klarna. Εάν έχετε εξοφλήσει πρόσφατα εκκρεμείς λογαριασμούς, παρακαλούμε να περιμένετε 24 ώρες πριν προσπαθήσετε να πληρώσετε ξανά με το Klarna.

- Ενδέχεται να μην έχετε συμπληρώσει κάποιο υποχρεωτικό πεδίο στο ταμείο, όπως η συμπλήρωση της ημερομηνίας γέννησής σας.

Η απόρριψη από την Klarna για μία αίτηση πληρωμής δεν σημαίνει ότι θα απορριφθείτε και την επόμενη φορά. Ομοίως, αν η αίτησή σας έχει γίνει δεκτή για μία πληρωμή, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα γίνετε δεκτός για όλες τις μελλοντικές πληρωμές.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00