Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αντικαταβολή
Δωρεάν παράδοση και επιστροφή
Δικαίωμα επιστροφής εντός 100 ημερών

Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;

Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να υποβάλετε παράπονο για το προϊόν και να μας το στείλετε πίσω δωρεάν με το δελτίο επιστροφής. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ερώτηση "Πώς μπορώ να στείλω μια επιστροφή;".

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00